Više od 6000 uspešno napravljenih online prodavnica, poslednji put ažurirano 1 Septembra 2020
sr
  • Početna/
  • Blog/
  • Kreativne strategije za pronalazak dobitnih ključnih reči za...

Kreativne strategije za pronalazak dobitnih ključnih reči za vaš biznis!

Naučite kako da pronađete savršene ključne reči za Vas. Ključne reči su jedna od najvažnijih stvari prilikom kreiranja strategije SEM (Search Engine Marketing) i SEO (optimizacija za pretraživače) za vašu internet prodavnicu. Ako uspete da pronađete najbolje ključne reči za vašu prodavnicu i izgradite sve vaše akcije oko ovih ključnih reči, dobićte tone besplatnog prometa i uštedećete mnogo novca. Ako imate internet prodavnicu i ne znate koje su prave ključne reči za vašu prodavnicu, ovo je pravi članak za Vas.

Skenirajte prodavnicu da biste pronašli trenutne ključne reči.

  • Koristite "Google Keyword Planner"
  • Saznajte šta ljudi pitaju i pretvorite to u ključne reči
  • Koristite alat za istraživanje eksternih ključnih reči "KWFinder"
  • Koristite Googl trendove

Google Keyword Planner

Ovo je moćan alat koji će Vam pomoći u istraživanju ključnih reči koje ćete sigurno koristiti. Za pristup ovom alatu sve što treba je da se prijavite na svoj Googl Ads nalog i kliknete na "Tools"(ikonica u obliku ključa). Zatim kliknite na "Keyword Planner" u delu "Planning” . Tražimo nove ključne reči, zato kliknite na deo “Find new keywords”. Možete dodati url vaše prodavnice da biste dobili preporuke za ključne reči.

Kao što vidimo Google Keyword planner za ključne reči nam daje predloge mogućih ključnih reči sa prosečnim mesečnim pretragama koje možemo da koristimo za našu internet prodavnicu(za naš SEO i SEM strategiju). Ako kliknemo na njih, možemo ih automatski dodati u naše kampanje.

KWFinder

Pomoću KWFinder-a možemo doći do informacija koliko je teško ili lako rangirati se dobro za određene ključne reči. Na ovaj način možete uštedeti svoje vreme i tražiti ključne reči za koje je lako i isplativo rangiranje. Kada koristite ovaj alat ne zaboravite da izaberete zemlju i jezik za koje tražite ključne reči, u suprotnom neće Vam biti koristne. KWFinder će nam takođe pokazati Google’s SERP(stranica sa rezultatima pretraživanja) tako da ćemo moći videti i ko su nam konkurenti za svaku ključnu reč.

Saznajte šta ljudi pitaju i to pretvorite u ključnu reč

Internet se često koristi za postavljanje i odgovaranje na pitanja. Ako možete otkriti često postavljena pitanja za vašu stranicu i postaviti odgovore na njih, postavićete mesto za vaše ključne reči, i svaki put kada neko bude postavio to pitanje na internetu, vaša internet stranica će se prva pojaviti.

Kako to možemo izvesti? Pogledajte neke trikove:

  • Koristite stranice kao što je "Quora" na kojima ljudi mogu postavljati pitanja. U traku za pretraživanje unesite ključnu reč i dobićete sva pitanja koja su ljudi postavili za tu ključnu reč
  • Koristite stranice kao što je "Answer the Public" na kojima možete uneti ključnu reč i dobićete najčešća pitanja za nju
  • Treća metoda je najjednostavnija, Guglajte
  • Koristite Google Trends jako koristan alat za koji bi trebalo da zna svaki vlasnik internet prodavnice. Može nam dati puno informacija o tome kako se koji proizvod rangira na osnovu interesovanja ljudi vremenom. Na ovaj način možete videti u kom vremenskom periodu određena ključna reč ima veći obim pretraživanja. Googl Trends nam takođe pokazuje povezane ključne reči koje će tek biti u trendu. Ovo je veoma kosrisno da vidite u kom se pravcu kreće tržište, prilagođavajte se ili propadate.