"Kada sam bio tvojih godina, morao sam da pešačim 6 kilometara, bosonog, po mećavi kako bih došao do škole". Iako je ranije svakodnevno putovanje bilo malo komplikovanjije, matode usluga ka kupcima nisu mogle biti jednostavnije. Dobra stara ljubaznost i poštovanje bili su ključni u pridobijanju klijenata - decenijama kasnije, klasične metode se i dalje primenjuju.
1. Pošaljite "Hvala"
Iznenadite vaše kupce i sačuvajte njihovo poverenja tako što ćete poslati pismo rukom napisano.
2. Budite samouvereni
Samouverenost možete izgraditi istražujući svoj proizvod i postavljajući mnogo pitanja sebi. Potrebno je vreme, ali dugoročno će se isplatiti zadovoljstvom vaših kupaca.
3. Potrudite se da izgradite odnos sa kupcima
Kupci nisu samo broj, oni su ljudi, poput Vas. Jedan od najvećih izazova internet poslovanja je izgradnja odnosa i poverenja kupaca. Možete ući u lokalnu ranju i upoznati prodavca, ali na internetu ne možete. Zbog toga morate prilagoditi prodavnicu kupcima i ubaciti razne dodatke za komunikaciju.
4. Obezbedite aktivnu podršku
Koristite Analitiku, pratite gde su bolne tačke vaših kupaca i pomozite im u njihovom uklanjanju.
5. Utišajte nezadovoljne kupce
Zapamtite, Vi ste profesionalni prodavac. Koliko god vaš kupac bio uznemiren i nepristojni, potrudite se uvek da ostanete na profesionalnom nivou. Vaš posao je da držite situaciju pod kontrolom i vodite raspravu do rešenja problema. A ukoliko Vam ne polazi za rukom da pronađete rešenje, setite se Diznijeve "HEARD" metode. Heard metoda obuhvata: Slušanje, saosećanje, izvinjenje, rešenje, dijagnostiku.
6. Postavite sebi realna očekivanja
Poslednja stvar koju želite da uradite je da postavite previsoke cene i da neisporučite proizvod kupcu! Naduvavanjem cena teže ćete steći poverenje kupaca.