Više od 6000 uspešno napravljenih online prodavnica, poslednji put ažurirano 1 Septembra 2020
sr

Marketing saveti za Uskrs

Kao i do sada želimo da naglasimo da je sezonski marketing jedan od ključnih faktora kada je reč o pravljenju promocija za vaše proizvode i podsticanje kupaca na intezivniju kupovinu. Jedan od važnijih datuma sezonskog marketinaga je i Uskrs koji je odmah iza ugla. Mi imamo nekoliko korisnih saveta i neke od najefikasnijih uskršnjih marketinških idea kako da se vaša internet prodavnica izdvoji od konkurencije.

Morate uzeti u obzir da će Uskrs ove godine biti drugačiji. To je zbog krize koja vlada svetom zbog virusa COVID-19 koji je zahvatio 150 zemalja širom sveta, a kažu da će trajati najmanje nekoliko meseci. Zbog ovoga internet prodavnice trebaju da pridaju veći značaj na datume poput Uskrsa. Zbog policijskog časa internet prodaja u Srbiji je veća nego ikada do sada.

U ovim trenucima ljudi će pokušati da slave sitnice, a to mogu biti proizvodi koje će im vaša web prodavnica ponuditi. Niko nije zadovoljan situacijom u kojoj se trenutno nalazi svet, ali vi se možete potruditi da budete zračak sunca u inače mračnom proleću.

Uskršnje marketing ideje

Strategija

Strategija je orijentisana ka povećanju prometa. Međutim postoje preduzeća koja koriste ove kljčne datume kako bi ostvarili druge ciljeve. Ovi ciljevi mogu da budu orijentisani ka širenju svesti ljudima o vašem brendu. Pojačanom aktivnošću na društvenim mrežama možeze se bliže povezati sa svojim kupcima. Vi trebate da se fokusirate na ono što smatrate da je vama najbitnije za online prodaju!

Imajte na umu da nećete biti jedini koji će pokušati da natera svoje kupce da kupuju više. Zato iskoristite svo svoje kreativno oružije koje posedujete i strategije kako biste se istakli od konkurencije a mi ćemo vam pomoći.

Komunicirajte sa svojim korisnicima

Tvojim društvenim mrežama najverovatnije upravlja jedna osoba ili grupa ljudi. Bilo da upravljate lično svojom Facebook i Instagram stranom ili to radi neko za tebe, neophodno je da u ovakvim trenucima ostvariš neku interakciju sa svojim kupcima. Objavljujte postove češće nego sto to inače radite, trudite se da u što kraćem vremenskom intervalu odgovorite na pitanja kupaca..

Još jedan od načina kako možete ostvariti interakciju sa svojim kupcima je kriranje takmičenja ili igara. Za kreiranje takmičenja možete koristiti alate poput EasyPromos. A evo i još jednog alata koji bi mogao da vam pomogne u tome Brandwatch.

Kreirajte popuste ili promocije

Kreiranjem popusta ili promocija verovatno ćete ispuniti glavni cilj, a to je povećanje prodaje. Takođe će vam omogućiti da ostvarite veći promet i aktivnost korisnika u vašoj internet prodavnici.

Preporučujemo vam da napravite banere sa popustima i promocijama i angažujete neku od agencija koja se bavi plaćenim oglašavanjem. Dogovorite sa njima tip kampanje. Ovo je idealan način da promovišete vaš brend a i dodjete do novih kupaca. Vodite računa da vaši vizuali budu atraktivni i privalačni!

Šaljite promotivne mail-ove, Viber i SMS poruke

Važno je da shvatite efikasnost marketinga putem ove tri metode, pogotovu kada se bliži praznik. Bitno je da svoje grafičke elemente koje ćete slati kupcima pute mail-a, Viber-a ili SMS-a dizajnirate u skladu sa trenutnim praznikom i počnete da ih šaljete pre vaše konkurencije. Vrlo je verovatno da ćete doći do novih porudžbina pomoću ovog vida oglašavanja. Za slanje Viber i SMS poruka vam preporučujemo firmu GMD koja se bavi mobilnim marketingom, nude odlične servise.

Napravite posebnu stranicu prilagođenu trenutnom prazniku