Kada pravite internet prodavnicu SEO (optimizacija za pretraživače), je jedna od najvažnijih stvari na kojoj biste trebali da radite i pokušate da je što više poboljšate. Ako imate dobru SEO Strategiju, Google će vašu stranicu rangirati bolje u pretraživanju i tako ćete dobiti mnoštvo kvalifikovanog besplatnog saobraja i drastično ćete povećati prodaju u vašoj prodavnici. Samo imajte na umu da akcije SEO optimizacije zahtevaju dosta vremena, zato ih mnogi i ne preduzimaju i time gube mogućnost privlačenja potencijalnih kupaca u njihove prodavnice.
U ovom postu ćemo Vam pokazati zaista korisne savete i trikove da drastično poboljšate SEO za vašu internet stranicu.
Pronađite najbolje ključne reči za vašu SEO strategiju
Ključne reči su jedan od bitnijih delova pri izradi dobre SEO strategije. Kako da pronađemo ključne reči koje želimo da koristimo u našoj internet prodavnici? Postoje različiti programi koji će Vam pomoći u tome:
Ubersuggest ili Neil Patel: Ovo je neverovatna stranica koja će Vam pomoći da pronađete mnogo ključnih reči za vašu internet stranicu. Započnite unosom opšte ključne reči za vašu internet stranicu a Ubersuggest će analizirati obim pretrage, SEO poteškoće, cenu po kliku.. Takođe će Vam pokazati povezane ključne reči za koje se možete rangirati. Kao što vidite ovo je veoma koristan alat za koji treba znati svaku vlasnik internet stranice.
Kwfinder: Ovo je još jedna stranica sa sličnim funkcijama kao Ubersuggest. Ovde se morate registrovati kako biste koristili njihov softver i ukoliko ne koristite plaćenu verziju imaćete ograničen pristup, ali i besplatna verzija funcioniše zaista dobro.
SEMRush: Je veoma koristan alat za analizu ključnih reči od konkurencije kako biste videli šta rade. Koristite ovaj alat da biste videli kako oni koriste ključne reči za dobro pozicioniranje na pretraživačima i iskoristite sakupljene informacije za svoju SEO strategiju.
Keywords everywhere: Ovo je dodatak za Googl Chrome koji će analizirati ključne reči na bilo kojoj stranici . Ovaj alat će Vam pokazati koje ključne reci koristi stranica koju gledate, koliko se puta te reči ponavljaju na toj stranici.
SEO Quake: Ovaj alat će Vam pomoći tako što će proveriti kakvi su Vam backling-ovi (povratne veze) na stranici koju želite da analizirate. Neće pokazivati samo internet veze koje vaša stranica sadrži, već i spoljne veze koje vode ka vašoj stanici.
Kada birate ključne reči uvek treba proveriti njihov broj pretraga i njihovu cenu po kliku.
Potrudite se da vaš SEO na stranici bude uredan. Imajte na umu da morate raditi na dizajnu vaše stranice kako biste je učinili privlačnom za SEO. Važno je da primenite ove savete pre početka izrade vaše stranice inače ćete imati dosta posla kasnije.
Evo nekoliko glavnih saveta za dobar SEO:
- U koliko niste već zakupili domen potrudite se da on sadrži glavnu ključnu reč (Ovo će dosta pomoći da se dobro rangirate na pretraživačima)
- Postavite kvalitetne spoljne veze ka vašoj stranici. Odlične stranice za postavljanje spoljnih veza su .org, .edu ili .gov.
- Ne koristite znakove kao što su „&“, „*“, „ц“..
- URL-ovi bi uvek trebalo da budu podvučeni
- Obratite pažnju na naziv vaše prodavnice i opis, potrudite sa da uvek sadrže glavnu ključnu reč
- Koristite naslove na vašoj stranici h1, h2, h3. Google naslovima daje poseban značaj zato uvek pokušajte da u njima stavite ključne reči