Više od 6000 uspešno napravljenih online prodavnica, poslednji put ažurirano 1 Septembra 2020
  • Početna/
  • Blog/
  • Šta je uzrok napuštenih šoping kartica?

Šta je uzrok napuštenih šoping kartica?

Dobra vest o napuštenoj šoping kartici - kada korisink internet stranice napusti šoping karticu bez završene kupovine - jeste da je 63% napuštene robe potencijalno nadoknađeno. Loša vest je da se stopa napuštenih šoping kartica povećava, a trenutne procene pokazuju da je 70% do 80% kartica na internetu napušteno, što iznosi otprilike 4 biliona dolara izgubljene prodaje.

Mi ćemo se pozabaviti na koji način trgovci mogu smanjiti odustajanje od kupovine ili opovratiti neke od ovih napuštenih prodaja, ali prvo želimo da ispitamo ključne razloge zbog kojih imamo napuštene šoping kartice.

1. Prvi razloga odustajanja od kupovine su dodatni troškovi Dodatni troškovi, konkretno - poštarina, porez, carina i druge takse. U nedavnom istraživanju od 1400 kupaca čak 91% je izjavilo da bi ih besplatna poštarina učinila višestrukim kupcima. 67% kupaca je navelo kako bi dodalo više proizvoda u korpu kada bi im poštarina bila besplatna.

2. Ljudi ne vole kada su prisiljeni da otvaraju nalog Baimardova studija je otkrila da 37% ljudi napušta prodavnicu jer su prisiljeni da otvore nalog pre nego što izvrše kupovinu.

3. Popunjavanje dugačkih obrazaca Istraživanja kaži da preko 30% kupaca odustane od kupovine kada naiđe na preopširne obrasce.

4. Na kraju narudžbine prikažete korisnicima ukupne troškove ili ih možete izgubiti

5.Nekoliko način da se smanji napuštanje šoping kartica

  • Ponudite popust
  • Pošaljite im kratku poruku (na primer, i dalje kupujete kod nas?)
  • Obavestite ih o hitnosti (npr. Proizvodi će vam biti ispručeni za 2 dana ukoliko ih naručite danas!)

6. Omogućite kupcima da se prijave pomoću Facebook i Googl naloga Ovo je veoma korisna opcija jer vaši kupci ne moraju da popunjavaju dugačke obrasce

Zaključak,

Iako smo se fokusirali na neke od najčešćih razloga za napuštanje šoping kartica, potrebno je sagledati širu sliku. Upoznali ste se sa ključnim pitanjima vezanim za ovu temu, izučite navike vaših kupaca i pokušajte da razmislite o svakome od njih kako bi pronašli najbolje rešenje za svoju internet prodavnicu.