Doneli ste odluku da kreirate vašu internet prodavnicu na GombaShop platformi. Smislili ste ime, kreirali nalog i šta sad?
Na redu je ubacivanje liste proizvoda, njihova kategorizacija, varijacije, opis, cena i slike.
U našem članku Predstavljanje i približavanje proizvoda kupcu možete pročitati kako što bolje i kvalitetnije da dodate opis vašeg proizvoda i važnost opisa.
Sada ćemo akcenat da stavimo na sam izgled vaše prodavnice, drugim rečima, vaše izabrane teme i slika koje kačite. Jedna od najbitnih stavki za uspešna e-biznis, je izgled vaše e-prodavnice, to je prvi utisak koji ostavljate na vaše kupce.
Kad posete vašu prodavnicu, vizuelni doživljaj - utisak je onaj prvi, u najvećem broju slučajeva on je presudan za dalju interakciju. Zato je bitno da izaberete temu koja najbolje odgovara vašim proizvodima, a na GombaShop platformi imate izbor od preko 20 tema. Mi smo vam obezbedili najbolja moguća rešenja i optimizovane teme, a zatim je red na vas! Na red dolaze slike proizvoda i banera koje ćete "uploud-ovati".
Slika 1.- Primer sajta sa slikama lošeg kvaliteta
Već smo spomenuli da je vizuelni utisak onaj prvi, i od izuzetnog značaja je da vaše slike budu dobrog kvaliteta, jasne i nedvomislene. A šta to znači? Kada govorimo o kvalitetu, to znači da je neophodno da vaše slike budu u dobroj rezoluciji, dobro kadrirane i da je proizvod jasno vidjiv. Nema ništa ružnije nego kad posetite online prodavnicu sa mutnim slikama, sa slikama na kojima se ne vidi ceo proizvod ili je nejasno koji je artikal. To ne samo da odbija kupce, već i ostavlja loš utisak o vama kao prodavcu i dojam neprofesionalnosti. I ma koliko vaš proizvod zaista bio dobar, izgubićete bar polovinu potecijalnih kupaca, jer su istraživanja pokazala da 67% kupaca se odlučuje za kupovinu na osnovu izgleda slike proizvoda.
Slika 2. - primer sajta sa odlično postavljenim slikama, dobrog kvaliteta
Da li je i dalje neophodno da vam ističemo značaj fotografija koje ćete koristiti na vašoj e-prodavnici? Mislimo da primeri i statistika govore same za sebe.