Više od 6000 uspešno napravljenih online prodavnica, poslednji put ažurirano 1 April 2020
sr
  • Početna/
  • Blog/
  • Kako do uspeha i poboljšane stope konverzija?

Kako do uspeha i poboljšane stope konverzija?

Ako imate internet prodavnicu, verovatno vam je jedan od glavnih ciljeva da povećate prodaju vaših proizvoda. Zato ćemo vam sada objasniti šta je to što je bitno da se uradi kako bi povećali stopu konverzija u svojoj online prodavnici.

Šta je optimizacija stope konverzija

U slučaju internet prodavnice, stopa konverzije je procenat korisnika koji izvrše kupovinu u vašem online shopu. Nije vam cilj samo da dovedete korisnike u vašu internet prodavnicu, već vam je cilj da oni kupe vaše proizvode. U nekom drugom slučaju stopa konverzija može biti bilo koji drugi poslovni cilj. Evo nekih uobičajnih ciljeva u koje spadaju: tefonski pozivi, prikupljanje klijenata u bazu, kupovina, preuzimanje sadržaja ili bilo šta drugo što spada u poslovni cilj. Možete da koristite Google Anlitytics da biste pratili stopu konverzija u vašem web shopu. Google Anlitytics izračunava stopu konverzije tako što broj zadatih ciljeva (eng. goal conversions) podeli sa brojem sesija i pomnoži sa 100.

Da biste optimizovali stopu konverzije u vašoj prodavnici to zahteva dosta angažovanja u poboljšanju korisničkog iskustva, kako biste osigurali da će korisnik završiti kupovinu. U internet prodavnicama kreiranim na GombaShop platformi nemojte da brinete o korisničkom iskustvu, jer u koliko postavite kvalitetne fotografije i opise vaših proizvoda korisnici će uživati u jednoj od najlagodnijih kupovina na interentu, to je zato što je sve jednostavno i funkcionalno u GombaShop internet prodavnicama.

Šta je dobra stopa konverzije?

Opšte govoreći, prihvatljive stope konverzija su između 2% i 5%. Ovo nije fiksno jer se ovaj procenat dosta razlikuje od delatnosti koju obavljate. To je zato što se odluke kupaca razlikuju od sektora do sektora.

U nekim sektorima kupcima je potrebno više vremena da se odluče da li će kupiti proizvod iz različitih razloga, a evo i zašto je to tako.

  1. Neki sektori su zasićeni i velika ponuda može otežati odluku kupcima (niža stopa konverzije)
  2. U nekim sektorima kupci lako donose odluku zbog hitnih potreba za vašim proizvodom ili uslugom (veća stopa konverzije)
  3. Imamo primer i gde je cena proizvoda jako visoka i kupcima je potrebno dosta vremena da se odluče i tu je stopa konverzije najmanja.

Optimizujte svoj online shop za mobilne telefone

Dobra optimizacija i ubrzanje internet prodavnice za mobilne uređaje takođe će povećati stopu konverzije. Mi iz GombaShop-a mislili smo i na to, naše internet prodavnice su izuzetno brze i optimizovane za sve uređaje.

Kombinacija visoke optimizovanosti za mobilne uređaje, dobra SEO optimizacija i pozitivno krisničko iskustvo sigurno će dovesti do povećanja stope konverzije.